preskoči na sadržaj

Gimnazija Metković

Login
Tražilica
Matematika je in

Nastava matematike u 

Gimnaziji Metković

Kalendar
« Svibanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 3. 2018.

Ukupno: 187308
Ovaj tjedan: 840
Danas: 8

 

Raspored sati od 4. svibnja 2022.

za učenike

za nastavnike

 

 

 

Priloženi dokumenti:
novi popis lektira 2021.- 2022..pdf

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
(.de)MOTIVACIJA NASTAVNIKA NJEMAČKOG JEZIKA
Autor: Svjetlana Bebić, 24. 3. 2020.

Već godinama se nastavnici njemačkog jezika bore za bolji status ovog školskog predmeta u odnosu na ostale školske predmete, ali ispred njih stoje mnoge zapreke koje im onemogućavaju normalan i nesmetan rad, te im na taj način slabe njihov entuzijazam i motivaciju koja je itekako potrebna u njihovom radu. Samo neke od zapreka su: u osnovnoj školi nastava ovog predmeta kao izbornog predmeta se uglavnom odvija u drugoj smjeni ili 7. i 8. sat, budući da je ovaj predmet izborni predmet, u osnovnoj školi nastavnici često učenike nagrađuju i boljim ocjenama nego što to zaista zaslužuju kako bi zadržali pristojan broj učenika u svojim skupinama, učenici više ne dobivaju dodatan bod prilikom upisa u srednje obrazovanje na pohađanje njemačkog jezika kroz osnovnu školu, u mnogim srednjim školama se uči od početka ne uzimajući u obzir to jesu li učenici kroz osnovnu školu učili njemački jezik ili nisu, na taj se način učenici u startu demotiviraju za daljnje učenje, njemački jezik se rijetko može čuti na različitim medijima, te je iz tog razloga učenicima vrlo stran i “ nepamtljiv ” , na natjecanjima iz njemačkog jezika zadaci su često neprilagođeni razinama učenja, tako da i motivirani učenici nakon što svoje jezične vještine okušaju na istima, izgube motivaciju.


Ovim istraživanjem je potvrđena hipoteza da broj zainteresiranih učenika za učenje njemačkog jezika, sukladno s tim i za sudjelovanjem u natjecanjima istog, iz godine u godinu sve manji, te da još uvijek i nakon inicijative Njemački otvara mnoga vrata/ Deutsch öffnet viele Türen i uspješno provedenih projektnih aktivnosti te inicijative i usred kurikularne reforme Škola za život, postoji još mnogo toga što bi trebalo promijeniti, izbaciti, uključiti, dodati i usavršiti. Ovim nije nitko prozvan, ali smo svi pozvani u pomoć, jer i bez uspoređivanja i iščitavanja ovih postotaka vidljivo je da svi imamo istu želju, dignuti školski predmet Njemački jezik na višu razinu i dobiti motiviranijeg i zadovoljnijeg i učenika i nastavnika. Dakle ono na čemu bi svakako trebalo raditi, a to su u odgovorima na posljednje pitanje odgovorili i ispitanici obe skupine je: uvesti njemački jezik u OŠ kao obvezni predmet, uključiti ovaj predmet u redovan raspored sati, bodovati pohađanje ovog predmeta prilikom upisa u SŠ, u srednjim školama i gimnazijama dati učenicima mogućnost učenja ovog jezika od razine na kojoj su stali u OŠ , te u potpunosti promijeniti sustav natjecanja kako bi se mogle valjanije i pouzdanije vrednovati jezične vještine učenika, prilagoditi kategorije godinama učenja i tjednoj satnici učenja ili ga ukinuti.

više u PDF-u





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju